מרגש במיוחד: נגה וייס שנחטפה ב-7 באוקטובר התגייסה לצה"ל

"תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה", אמרה וייס בפתח לשכת הגיוס • היא נחטפה יחד עם אמה, שירי וייס, מביתה בבארי ושוחררה בפעימה השנייה • נגה תחל קורס מש"קיות תנאי שירות

חברי קיבוץ בארי צופים בשחרור חבריהם משבי חמאס בפעימה השנייה - ביניהם שירי ונגה וייס // יוני ריקנר

סגירת מעגל אישית: נגה וייס, שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי ארגון הטרור חמאס מביתה בבארי, שוחררה מהשבי יחד עם אימה, שירי וייס, בפעימה השנייה והתגייסה היום לצה"ל לקורס מש״קיות ת״ש בצה״ל. 

רגעים ספורים לפני שנפרדה ממשפחתה בלשכת הגיוס סיפרה נגה: ״אחרי תקופה מאוד מטלטלת אני מרגישה שלהתגייס לצבא ולתפקיד מש״קית ת״ש זה הדבר הכי נכון עבורי. מש״קית ת״ש, שהיה תפקיד חלומותיי שנים, מרגיש לי מקום שבו אני יכולה לתרום הרבה, להיות משמעותית ולעזור לאחרים".

נגה וייס יחד עם אמה שירי בלשכת הגיוס "תל-השומר", צילום: דובר צה"ל

היא מעידה על מוטיבציה גבוהה לשירות צבאי משמעותי שהייתה בה, "תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה".

לדבריה, לאחר הטלטלה שחוותה ב-7 באוקטובר בו נחטפה יחד עם אמה, שירי, לרצועת עזה ובו נרצח אביה, אילן, בידי המחבלים, השירות בצה"ל מהווה מבחינתה סגירת מעגל. "הצבא בשבילי זה שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ושגרה יומיומית, אבל בעיקר המשך המסלול והמציאות כמו שהיו קורים גם לפני שכל זה קרה. אני זוכרת שביום שאמא ואני השתחררנו, לקחו אותנו לכרם שלום, והיה שם האנגר מלא בחיילים. הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וזה רק חיזק לי את הרצון להיות חלק ולשרת בצבא״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר