גיא זו-ארץ: "הלב שלנו מדמם גם כאן"

המגיש והשחקן אומנם נמצא בתאילנד בימים אלה במסגרת צילומי "הישרדות", אך גם במרחק שעות ארוכות מהארץ, הוא דאג היום להעביר מסר חשוב • "לעולם לא נשכח"

גיא זו-ארץ. צילום: אור דנון

"גם כאן רחוק מהבית בסוף העולם אנחנו לא שוכחים. לעולם לא נשכח", פתח גיא זו-ארץ את הפוסט ששיתף הבוקר (שני) עם 308 אלף עוקביו באינסטגרם מתחת לתמונה בה הוא וצוות התוכנית מתועדים עומדים בדקת זכרון.

"עצרנו כל הצוות הישראלי לעמוד בצפירה. אנחנו פיזית לא בישראל אבל הלב שלנו בבית. הלב שלנו מדמם גם כאן. אנחנו עוקבים במתח אחר העדכונים. כואבים את הנופלים ובמתח וציפייה שתהיה עסקה ונראה את החטופים והחטופות בבית", כתב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Guy Zu-Aretz (@guyzu_aretz)

במקביל לפוסט של זו-ארץ, בבית בישראל, אשתו יעל בר זוהר ששבה לאחרונה מתאילנד לאחר שהיא והילדים שלהם הגיעו לבקר את זוארץ, שיתפה בפוסט שתיעד ביקור מרגש שלה הבוקר אצל אביה הסובל מבריאות רופפת בשנים האחרונות.

"יום הזיכרון לשואה ולגבורה 2024", כתבה בר זוהר מתחת לתמונה שלה מחבקת את אביה. "הרגשתי שאני חייבת לבוא להיות עם אבא שלי בזמן הצפירה. האמת, נראה לי שזה יותר בשבילי מאשר בשבילו", שיתפה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by יעל בר זוהר זו-ארץ (@yaelbarzohar)

"כואב לי. כואב לי על העם שלנו. העם היהודי. כמה סבל. כמה כאב אפשר כבר להכיל. בהתחלה עמדתי ואז חיבקתי אותו. חיבוק של 2 דקות שהן שתי דקות שהן עולם. נצח. 

"סבתא רחל וסבא חיים שלי (ההורים של אבא) ניצולי אושוויץ הצליחו לשרוד ולעלות לישראל ולהקים משפחה ולהמשיך ולקיים את העם היהודי. סבא שלי יוסף פוגל ז״ל גם שרד את עבודות הכפייה בשבי בסיביר ונלחם נגד הנאצים בצבא אנדרס הבריטי וכל שאר משפחתו הורים ואחים נרצחו בשואה. אימא שלו אמרה לו 'רוץ ואל תחזור' ומאז לא ראה אותה. 

בסופו של הפוסט הזכירה את אחיינו האהוב של גיא עילי ברעם ז"ל שנרצח בנובה והביעה תקווה לשובם של החטופים.

"עילי ברעם שלנו ז״ל נרצח בשל היותו יהודי. הוא כבר לא יחזור. אבל אנחנו חייבים לדאוג שהחטופים והחטופות בשבי חמאס הנאצים יחזרו. בע״ה ישתקמו - יחזרו לחיות ואף להביא עוד דור לעולם ורק אז נוכל לחזור ולהשתקם". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר